Koperta Kliknij aby wysłać e-mail

Menu

 Jakie korzyści płyną z posiadania strony internetowej? - www.krazek1.pl

Jakie korzyści płyną z posiadania strony internetowej?

Najlepiej jak umiałem wyjaśniłem w poprzednim artykule jak ważna jest strona internetowa, jakie znaczenie ma dla sukcesu i popularności naszej firmy a co najważniejsze jak wpływa na zwiększenie naszych przychodów. Być może, jednak jest jeszcze ktoś, kto zastanawia się nad zrobieniem takiej strony, ale ciągle szuka poparcia słuszności swojej decyzji. Specjalnie dla niezdecydowanych osób przedstawiam listę korzyści, jakie płyną z posiadania strony internetowej.

1.      Pozwala na szczegółowe przedstawienie oferty i informacji o firmie, a także takich informacji, które normalnie wymagają (kosztownego) drukowania broszur informacyjnych, katalogów, informacji o konkursach, promocjach i innych działaniach marketingowo-promocyjnych, które docierają tylko do klientów, których TY wybierzesz a przecież istnieją tysiące ludzi potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą, o których Ty jeszcze nie wiesz.

2.      Pomaga uniknąć zbędnych kontaktów bezpośrednich. (Klient o każdej porze dnia i nocy może wyszukać niezbędnych dla siebie informacji, a jeśli są one niewystarczające może wysłać zapytanie za pomocą formularza kontaktowego e-mail. O 2:00 w nocy raczej nie odebrałbyś telefonu, by udzielić kilku podstawowych informacji na temat Twojej działalności, prawda?)

3.      Globalny zasięg reklamy ułatwiający dotarcie do nowych klientów.

4.      Utrzymujemy również dotychczasowych klientów. (Strona może pełnić również niezmiernie istotną rolę podtrzymywania ciągłej komunikacji z klientami. Pomocą są tu narzędzia do obsługi list mailingowych, wysyłki newslettera itp.)

5.      Pozwala na elastyczną komunikację z partnerami.

6.      Obniża koszty reklamy w docelowym środowisku w porównaniu z tradycyjnymi środkami takimi jak prasa, radio czy telewizja.( Oszczędzamy pieniądze na kosztach reklamy i ogłoszeń i zwiększamy efektywność reklamy. Umieszczając wyczerpującą informację zyskujemy przewagę informacyjną nad konkurencją. Do tej pory jednak ta strategia była bardzo kosztowna w przypadku wyżej wymienionych tradycyjnych mediów reklamowych, gdzie każdy centymetr kwadratowy, sekundę spotu przelicza się na złotówki. Teraz wystarczy krótka a więc i tania informacja z odesłaniem po więcej szczegółów na stronę www, gdzie przestrzeń reklamowa nie jest ograniczona kosztami.)

7.      Umożliwia prowadzenie bezpośredniej sprzedaży swoich produktów za pomocą sprzedaży internetowej.

8.      Podtrzymujemy wstępny kredyt zaufania klientów, którzy chcąc zasięgnąć więcej informacji o twojej firmie odwiedzają twój serwis internetowy. Oczywiście sam serwis musi na odwiedzającym sprawić dobre wrażenie – przy źle zaprojektowanym serwisie możemy u części odbiorców osiągnąć odwrotny rezultat. Dobrze zaprojektowana strona internetowa wzbudza zaufanie do firmy i buduje długofalową świadomość marki.

9.      Całodobowe źródło informacji o Twojej firmie z możliwością aktualizacji. (Kosztownym było by po zmianie numeru telefonu ponownie drukować 10 000 ulotek promujących twoja produkty i twoją firmę, strona internetowa załatwia to jednym kliknięciem!)

 

A najważniejszy powód?:

10.  Twoja konkurencja prawdopodobnie już posiada swoja stronę www.  Jeśli więc ktoś właśnie teraz szuka informacji na temat firm z twojej branży a Ciebie tam nie ma to potencjalny klient trafi do twojej konkurencji a nie do Ciebie.



Strona Główna

Oferta

Warto przeczytać

krazek1 Galeria

Portfolio

Kontakt

www.krazek1.pl

608-679-659

kontakt@krazek1.pl

Szczecinek